sobota, 4 sierpnia 2012

SodaStream

Dziś zajęłam się testowaniem nowego przyjaciela rodziny- Sodastream Fizz White.
Jest to urządzenie przypominające dawny syfon,ale w nowoczesnej,bardzo wygodnej w użyciu formie.



Po pierwsze jest eko (jedna butelka wielokrotnego użytku zastępuje 2000 butelek PET)
Po drugie w każdej chwili możesz wyczarować we własnym domu napoje przypominające smakiem Colę, Sprita lub Fantę.
Po 3 mnóstwo syropów smakowych zapewni ci możliwość twaorzenai niepowtarzalnych napojów gazowanych.
W moim urządzeniu zamontowany jest wyświetlacz,który informuje mnie jak bardzo gazowany jest mój napój(3 możliwości).
Nabój wystarczy nam na przygotowanie 80 litrów napoju.
Dla mnie bardzo istotna rzecz-brak zasilania-zero kabli w związku z  czym mój SodaStream może być ze mną nawet na pikniku.

Co najważniejsze jest dziecinnie łatwe w obsłudze.
Jeśli potrzebujecie jeszcze więcej informacji,albo chcecie się zapoznać z asortymentem,zapraszam na stronę producenta Sodastream
J



1 komentarz: